LAKOSSÁGI TÁJÉKOZTATÓ IGAZGATÁSI SZÜNETRŐL

Ezúton tájékoztatom a Tisztelt lakosságot, hogy Putnok Város Önkormányzat Képviselő-testülete a 108/2022.(XI.22.) határozatával a Putnoki Közös Önkormányzati Hivatalánál 2022. december 22. napjától 2023. január 3. napjáig (8 nap) igazgatási szünetet rendelt el.

A Hivatal az igazgatási szünet időtartama alatt csak a halaszthatatlan közfeladatok folyamatos és zavartalan ellátását biztosítja, az ügyfélfogadás szünetel. Az anyakönyvi ügyekben kizárólag a születés és a haláleset anyakönyvezése történik telefonon előre egyeztetetett időpontban.

Telefonos elérhetőségek munkanapokon:

Bányai Norbert: 06-20/367-81-05
Horváthné Barnóczki Edit
anyakönyvvezető:
06-20/479-24-90

Amennyiben az intézkedésekkel kapcsolatosan bármilyen kérdésük, észrevételük van hivatali munkaidőben a

06-48/530-010-es központi telefonszámon vagy a phivatal@putnok.hu e-mailcímen tehetik meg.

Szíves megértésüket ezúton is köszönjük, kellemes ünnepeket és sikerekben gazdag boldog új esztendőt kívánunk.