Tájékoztatás

Putnok Város Önkormányzata Tájékoztatja a Tisztelt Lakosságot, hogy a Belügyminisztérium Nyilvántartások Vezetéséért Felelős Helyettes Államtitkársága a központi címregiszterről és a címkezelésről szóló 345/2014. (XII. 23.) Korm. rendelet (KCR rendelet) 22. §-a alapján előírta a címképzésért felelős szervek számára a településen található utcák, címek felülvizsgálatát.

A rendelkezésére álló adatok alapján megállapítást nyert, hogy a címek országos, teljes körű felülvizsgálata még nem valósult meg teljes körűen. Mivel a címek számottevő része lakcím, ezért belátható, hogy mind a polgárok számára, mind pedig az állami szervek (közigazgatás, igazságszolgáltatás szervei) és más szervezetek, például a közszolgáltatást nyújtó szervek hatékony működéséhez fontos a címek helyessége, ténylegessége, a valóságnak megfelelő címadatok megléte.

A címek ellenőrzését, a címkezelési eljárás lefolytatását 2024. december 31-ig szükséges teljesíteni. Településünkön ez előreláthatólag több utcát, vagy utcabeli ingatlant is érinthet majd.

Kérjük a Tisztelt lakosság türelmét és megértését a címkezeléssel kapcsolatos esetlegesen előforduló nehézségek, címváltozások miatt. Konkrét esetekben, a változással érintettek írásban értesülni fognak.

Bármilyen jellegű problémájuk van, vagy lesz a címkezeléssel kapcsolatban, azt kérjük, hogy a Putnoki Közös Önkormányzati Hivatal felé jelezni szíveskedjenek.

Cím: 3630 Putnok, Kossuth u. 5.
Ügyintéző: Lőrincz Zoltán
Telefon száma: 48/530-012
Email címe: lorinczzoltan@putnok.hu