MŰSZAKI
ÉS ÉPÍTÉSÜGYI, ANYAKÖNYVI IRODA
Létrehozva: 2018. december 27.
Muszka András
városi főmérnök
3630 Putnok, Kossuth út 5.
Elektronikus levélcím: andrasmuszka@putnok.hu
Telefonszám:
+36 48/530-037
Fogadónapja: minden héten csütörtökön 9.oo-12.oo óráig
Műszaki osztály főmérnöki iroda
Elektronikus levélcím: phmuszak@putnok.hu
Telefonszám:
+36 48/530-012
Tóth Andrea – műszaki ügyintéző
3630 Putnok, Kossuth út 5.
Elektronikus levélcím: toth.andrea@putnok.hu
Telefonszám: +36 48/530-012 Mellék: 138
Simon Éva – szociális és gyermekvédelmi ügyintéző
3630 Putnok, Kossuth út 5.
Elektronikus levélcím: simoneva@putnok.hu
Telefonszám: +36 48/530-012 Mellék: 138
Anyakönyvvezető:
Horváthné Barnóczki Edit – anyakönyvvezető
3630 Putnok, Kossuth út 5.
Elektronikus levélcím: edit.horvath@putnok.hu
Telefonszám:
+36 48/530-012
A 343/2006. ( XII.23.) Korm. rendelet alapján, a Putnok Járás illetékességi területén belül, eljár általános építéshatósági ügyekben, azaz:
a) Az építési engedélyhez kötött munkákkal kapcsolatos kérelmek elbírálása, engedélyek kiadása.
b) Bontási engedélyek kiadása.
c) A használatbavételi engedélyek kiadásához, használatbavételi bejelentések tudomásul vételéhez szükséges eljárások lefolytatása.
d) Fennmaradási engedélyezési eljárások lefolytatása.
e) A kivitelezési munkák végzésével kapcsolatos hatósági ellenőrzési feladatok. (Osztott hatáskörben az építésfelügyeleti hatósággal) Engedélytől eltérő, illetve engedély nélküli építési tevékenységek kapcsán építésrendészeti eljárások kezdeményezése.
f) Építésügyi bírságok kiszabása.
g) Feladatellátása során észlelt ügyekben szabálysértési eljárás kezdeményezése.
h) Ellenőrzi az engedélyekben felsorolt feltételek határidőre történő teljesítését.
i) Más hatóság eljárásában szakhatósági állásfoglalást ad.
j) Hatósági bizonyítványok kiadása.
2./ Végzi a hatósági ügyintézéshez szükséges műszaki, térképi, statisztikai és egyéb adatokat tartalmazó nyilvántartások vezetését.
a) Születés, házasság, bejegyzett élettársi kapcsolat, haláleset anyakönyvezése.
b) Anyakönyvi kivonatok kiadása az egri anyakönyvbe és az elektronikus anyakönyvbe bejegyzett eseményekről.
c) Állampolgársági ügyek.
d) Névváltoztatási ügyek.
e) Családi jogállás rendezése.
f) Házassági névmódosítással kapcsolatos ügyek intézése.
g) Anyakönyvekbe bejegyzett események újra anyakönyvezése, utólagos javítása.
h) Hazai anyakönyvezés előkészítése.
i) Holtnak nyilvánítás, halál tényének megállapításával kapcsolatos ügyek,
j) adatszolgáltatások.
k) Az anyakönyvi igazgatás területét érintő nyilvántartások vezetése
l) Házasságkötési és névadói szertartások megtartása.
m) Szertartások szervezése, közreműködőkkel kapcsolattartás, megállapodások megkötése, számlázási feladatok előkészítése.
n) Az Elektronikus Anyakönyvi rendszer adatokkal való feltöltése és az anyakönyvi adatváltozások átvezetése.
o) A papír alapú anyakönyvi bejegyzések rögzítése az elektronikus anyakönyvbe.
5./ Egyéb feladatai:
a) Elkészíti a helyi szabályozást igénylő ügyekben az önkormányzati rendelet-tervezeteket.
b) Részt vesz a Szociális Szolgáltatási Terv és a Lakásgazdálkodási Koncepció kidolgozásában.
c) Előkészíti a szociális, gyermekjóléti, gyermekvédelmi és egészségügyi feladatokat, érdekvédelmet, érdekképviseletet ellátó szervezetek önkormányzati támogatásával kapcsolatos ügyeket.
d) Döntésre előkészíti, és az illetékes bizottságok, Közgyűlés elé terjeszti a feladatkörébe tartozó önkormányzati ügyeket.
e) Ellátja az önkormányzati ellátási körbe tartozó egészségügyi feladatokkal kapcsolatos fenntartói, koordinációs feladatokat:
o praxisjog-átadási kérelmek előkészítése,
o orvosi körzetek fenntartói döntésének előkészítése.
f) Vezeti az előírt nyilvántartásokat, azok alapján adatokat szolgáltat, statisztikai jelentést készít.
g) Társhatósági megkeresésre a feladatkörébe tartozó ügyekben környezettanulmányt készít, adatot szerez be.
h) Közreműködik városi lakásépítési akciókban, a bérlakásokat is érintő város-rehabilitációs feladatok előkészítésében és végrehajtásában.
i) Részt vesz a feladatkörével összefüggő helyszíni vizsgálatokban.