JEGYZŐI KABINETIRODA
Létrehozva: 2018. december 27.
Serényfalvi Mária – jegyző
3630 Putnok, Kossuth út 5.
Elektronikus levélcím: jegyzo@putnok.hu
Telefonszám: +36 48/530-031
Demjén – Gyurán Fruzsina – jegyzői kabinet vezető
3630 Putnok, Kossuth út 5.
Elektronikus levélcím: gyuran.fruzsina@putnok.hu
Telefonszám: +36 48/530-010
Horváth Réka – adminisztrátor
3630 Putnok, Kossuth út 5.
Elektronikus levélcím: horvath.reka@putnok.hu
Telefonszám: +36 48/530-032
Fogadónapja: minden héten csütörtökön 9.oo-12.oo óráig a jegyzői irodában
A jegyző
2.2.1 A Hivatalt a jegyző vezeti. Ezen belül:
• döntést kezdeményez a Hivatal működéséhez szükséges személyi és tárgyi feltételek
biztosítása érdekében a fenntartó képviselő-testületénél,
• képviseli a Hivatalt,
• tervezi, szervezi, irányítja és ellenőrzi az intézmény szakmai és gazdasági
működésének valamennyi területét,
• gyakorolja a munkáltatói jogokat,
• ellátja a Hivatal működését érintő jogszabályokban, önkormányzati rendeletekben és
döntésekben a vezető részére előírt feladatokat,
• megszervezi az intézmény belső ellenőrzését,
• elkészíti a Hivatal működéséhez szükséges, jogszabályban meghatározott kötelező
szabályzatokat, továbbá az intézmény működését segítő egyéb szabályzatokat,
rendelkezéseket,
• egyedi utasítási jogkörrel rendelkezik, mely nem terjedhet túl a jogszabályokban
meghatározott tartalmán,
• kapcsolatot tart az egyéb önkormányzati- és államigazgatási intézményekkel, helyi,
területi és országos szakmai szervezetekkel, intézményekkel,
• támogatja a Hivatal, az önkormányzatok munkáját segítő testületek, szervezetek,
közösségek tevékenységét,
• folyamatosan értékeli a Hivatal tevékenységét, munkáját.
2.2.2. A Hivatalhoz tartozó települések polgármesterei megállapodtak abban, hogy Putnok
város jegyzőjét (aljegyzőjét) jegyzőként foglalkoztatják.
2.2.3. A 2.2.2. pontban foglaltaktól eltérő esetben, a közös önkormányzati hivatal jegyzőjét
a székhely település polgármestere nevezi ki, határozatlan időre.
2.2.4. A jegyzői kinevezés vezetői megbízásnak minősül, alkalmazni kell rá a közszolgálati
tisztviselőkről szóló törvény vezetői megbízásra vonatkozó rendelkezéseit.
2.2.5. A közös önkormányzati hivatal jegyzője valamennyi érintett településen ellátja a
jegyző feladatait.
2.2.6. Jegyzői Kabinet Iroda
Irodavezető: Demjén-Gyurán Fruzsina
Feladata: A jegyző munkájához kapcsolódó szervezési, ügyviteli feladatok ellátása.
2.3. A hivatal munkarendje
2.3.1. A Hivatal köztisztviselőire érvényes munkarend a következő:
Hétfő – csütörtök 7.30 órától – 16.00 óráig
Pénteken 7.30 órától – 13.30 óráig
2.3.2. A Hivatal ügyfélfogadásának rendje
Hétfő 8.00 – 12.00, 12.25 – 16.00
Szerda 8.00 – 12.00, 12.25 – 15.00
Csütörtök 8.00 – 12.00, 12.25 – 16.00
A Hivatal ügyfélfogadásának rendje Dubicsány községben
Kedd 9.00 – 10.3o
Szerda 9.00 – 10.3o
Az egyenlő bánásmód és az esélyegyenlőség elősegítése érdekében – a munkáltatói jogkör gyakorlója külön kérelem alapján – rugalmas munkaidő-szervezés, valamint csúsztatott munkakezdés lehetőségét biztosíthatja.
2.3.3. A Hivatal jegyzője ügyfélfogadása:
– Putnok
Csütörtök 9.00 – 12.00